بازدید 22686
سه هزار و سیصد و سی‌ و نهمین بسته ویژه خبری «تابناک»

واکنش متروی تهران به طرح در‌های جداکننده در قطار / ادعای نیویورک تایمز درباره اطلاعات هسته‌ای که علیرضا اکبری لو داده / آیت‌الله نوری همدانی: همانطور که «حجاب» اهمیت دارد، «ربا» هم مورد توجه باشد / واکنش ایران به اخبار دستگیری چند اسلامگرای آذربایجانی

در بسته خبری امروز «تابناک» تیتر‌هایی مانند: خانواده چهار نفری می تواند چهار خودرو داشته باشند و مالیات سوداگری پرداخت نکند/ انتقال کدام دارایی‌ها مشمول مالیات بر سوداگری می شود؟ /پیام توئیتری رئیس کل بانک مرکزی به خریداران دلار / نیلوفر حامدی و الهه محمدی به «اوین» منتقل شدند/ سپاه: «شبکه جوانان محلات» در بابلسر را منهدم کردیم و... را می‌خوانید.
کد خبر: ۱۱۷۳۴۶۵
تاریخ انتشار: ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۹:۰۰ 01 May 2023

«تابناک» هر روز سعی دارد با انتخاب تیتر‌هایی از حوزه‌های مهم خبری به خصوص سیاسی و اقتصادی، شما را در جریان اخباری مهم و اثرگذار قرار دهد که قطعا باید شنیده و خوانده شوند. در این بسته خبری، نگاهی به آخرین مواضع جناح‌های سیاسی و تحولات مهم داخلی و اوضاع اقتصادی کشور انداخته می‌شود که مخاطبان با مطالعه آن به رهیافت‌های مهمی از سیر وقایع اثرگذار کشور دست خواهند یافت.

احتمال پلمب رستوران بهاره رهنما و چند سلبریتی دیگر
طرح جدید پلیس برای برخورد با کشف حجاب (اجرای قانون عفاف و حجاب) از ۲۶ فروردین در سراسر کشور به اجرا درآمده است و در این طرح برای افراد متخلف پیامک اخطار ارسال می‌شود. اقتصاد ۱۰۰ با انتشار خبری نوشته، در ادامه اجرای این طرح، برخی از مجتمع‌ها و پاساژ‌های مربوط به سلبریتی‌ها هم از این قاعده مستثنی نبوده و اخطار پلمب گرفته‌اند. طی روز‌های اخیر اخباری دال بر احتمال پلمب رستوران هیچ مربوط به بهاره رهنما به علت کشف حجاب فروشندگان منتشر شده است، به نظر می‌رسد اداره اماکن تهران، بر اجرای قانون و مقابله با کشف حجاب مصمم است. از سوی دیگر رستوران باب البحر مربوط به علیرضا منصوریان واقع در شهر تهران به علت کشف حجاب از سوی متصدیان، از سوی اداره اماکن تهران اولتیماتوم پلمب دریافت کرده است. شنیده‌ها حاکی است که به دنبال عدم شئونات در رستوران لانه کبوتر و عدم رعایت حجاب در سفره خانه میعاد واقع در خیابان جمهوری این رستوران‌ها از سوی اداره اماکن اخطاریه پلمب دریافت کرده اند؛ همچنین کافه رستوران ویونا واقع در سهروردی شمالی به علت عدم رعایت حجاب اسلامی، روز جاری از سوی اداره اماکن تهران اخطاریه پلمب دریافت کرده است؛ در صورت صحت این خبر، بهرام رادان باید منتظر پلمب کافه خود باشد.

نصب بنر شهید غیرت مقابل مجتمع تجاری پرحاشیه تهران
بنر تصویر شهید، حمیدرضا الداغی در نقاط مختلف شهر تهران نصب شد. یکی از این بنر‌ها در مجتمعی که به تازگی فک پلمب شده، نصب گشته است. الداغی که در جریان امر به معروف به شهادت رسیده به شهید غیرت معروف است.

واکنش متروی تهران به طرح در‌های جداکننده در قطار/ادعای نیویورک تایمز درباره اطلاعات هسته‌ای که علیرضا اکبری لو داده/آیت‌الله نوری همدانی: همانطور که «حجاب» اهمیت دارد «ربا» هم مورد توجه باشد/واکنش ایران به اخبار دستگیری چند اسلامگرای آذربایجانی

واکنش متروی تهران به طرح در‌های جداکننده در قطار
مدیرعامل شرکت بهره‌برداری متروی تهران و حومه گفت: نصب در‌های حائل برای ممانعت از ورود آقایان به واگن بانوان، با طرح‌های مناسبتی، فرهنگی و تبلیغاتی پوشیده شده است که این طرح‌ها با توجه به شرایط قابل تغییر است. مسعود درستی با اشاره به اینکه نصب در‌های حائل از اسفندماه سال گذشته آغاز شده است گفت: نصب این در‌ها غیر از خط یک مترو، در سایر خطوط مترو اجرا شده و تا چند هفته آینده در تمامی قطار‌ها نصب خواهد شد. طرح‌هایی که روی آن‌ها قرار دارد قابل تغییر است و با توجه به شرایط، طرح‌های فرهنگی و تبلیغاتی روی آن‌ها نصب خواهد شد. درستی تصریح کرد: نصب در‌های حائل شیشه‌ای با توجه به حجم بالای تماس‌های مردمی با این شرکت و درخواست‌ها و انتقاد‌ها در مورد ممانعت از ورود آقایان به واگن بانوان اجرایی شد. او گفت: ۴۰ درصد تماس‌های مردمی درباره این موضوع بود و این درخواست در رتبه اول فراوانی اعتراضات مردمی قرار داشت. در همین راستا، سال گذشته در شیشه‌ای جداکننده را در یکی از قطار‌ها نصب کردیم تا کاملا ورود آقایان از داخل قطار‌ها را مسدود کنیم که بانوان در واگن‌های مخصوص خودشان احساس آرامش و آسایش بیشتری داشته باشند. درستی تصریح کرد: هدف اصلی از نصب موانع شیشه‌ای، جلوگیری از ورود آقایان به واگن‌های ویژه بانوان است و طرحی که روی شیشه نصب می‌شود، متغیر است. اگر اجرای طرح گل بازخورد خوبی در بین مردم نداشته، اصراری روی آن نداریم و طرح تغییر خواهد کرد؛ این طرح‌ها موقتی است و در سال با طرح‌های تبلیغاتی و فرهنگی مختلف با توجه به شرایط تغییر می‌کند.

ادعای نیویورک تایمز درباره اطلاعات هسته‌ای که علیرضا اکبری لو داده
نیویورک‌تایمز نوشت: در آوریل ۲۰۰۸ یک مقام ارشد سرویس اطلاعاتی بریتانیا برای انتقال اخبار محرمانه و جنجالی به همتایان اسرائیلی خود به تل‌آویو سفر کرد: بریتانیا در ایران جاسوسی با سطح بالای دسترسی به اسرار هسته‌ای و دفاعی کشور دارد. نیویورک تایمز در سپتامبر ۲۰۱۹ گزارش داد منبع اطلاعاتی که سایت هسته‌ای فُردو را لو داد، جاسوس بریتانیا است. به گفته سه مقام اطلاعاتی و امنیت ملی غربی، اطلاعات مربوط به سایت فردو تنها یکی از اطلاعات آقای اکبری بود که مقام اطلاعاتی بریتانیا در آوریل ۲۰۰۸ به همتایان اسرائیلی و غربی خود منتقل کرد. انگیزه آقای اکبری از جاسوسی مشخص نیست.

سایت ریاست جمهوری: آزمایش موتور ایرانی هواپیما موفقیت آمیز بود
سایت رسمی ریاست جمهوری نوشت: با حضور رئیس جمهور در شرکت مپنا موتور کاملا ایرانی هواپیما ساخته شده در گروه صنعتی مپنا با موفقیت آزمایش شد. با حضور رئیس جمهور موتور کاملا ایرانی و نیز سیستم کنترل موتور هوایی که به روش مهندسی معکوس توسط متخصصان گروه صنعتی مپنا ساخته شده است، با موفقیت آزمایش شد. رئیسی همچنین از توربین گاز پیشرفته کلاس F تمام ایرانی تولید برق که قطعات پیشرفته و هایتک آن در شرکت مپنا و زنجیره تامین قطعات، در داخل کشور ساخته شده، بازدید کرد.

تفکر انتقادی به معنی نق زدن و گلایه نیست
سید محمد مقیمی، رئیس دانشگاه تهران گفت: تفکر انتقادی آن چیزی نیست که گاهی در اساتید و دانشگاهیان و دانشجویان مطرح می‌شود. معنای این تفکر فقط نق زدن و گلایه نیست، بلکه بر مبنای تحلیل و گردآوری علمی و ارائه دیدگاه مستقل است که متاسفانه در محیط دانشگاه‌ها در حوزه‌های مختلف عموما نقد یک طرفه داریم.

واکنش ایران به اخبار دستگیری چند اسلامگرای آذربایجانی
سخنگوی وزارت خارجه در نشست خبری خود درباره اخبار دستگیری چند اسلامگرای آذربایجانی توضیح داد. در مورد اخبار منتشر شده درباره دستگیری برخی از سران گروه های اسلام گرای آذربایجان در ایران باید بگویم خبرهایی که منتشر می شود، بعضا به نظر می آید دقیق نیست و در ورای آن ممکن است اهداف و انگیزه‌های خاصی نهفته باشد. در ارتباط با این موضوع، اطلاعات ریزی ندارم، ولی به صورت عام می‌توانم به این موضوع اشاره کنم که هر فردی ایرانی و غیرایرانی مرتکب تخلف شود و مقررات را نقض کند، با اقدام و برخورد قانونی دستگاه‌های ذیربط روبرو می‌شود و استثنایی در این زمینه وجود ندارد. توصیه می‌کنیم که رسانه‌ها از پردازش‌های رسانه‌ای غیر دقیق پرهیز کنند، چون کمک کننده نیست، مراجع ذی‌ربط برحسب ضرورت در این زمینه اطلاع رسانی می‌کنند.

سپاه: «شبکه جوانان محلات» در بابلسر را منهدم کردیم
فرمانده سپاه بابلسر از انهدام شبکه مرتبط با منافقین در بابلسر خبر داد و گفت: با رصد اطلاعاتی سربازان گمنام امام زمان (عج)، لیدر‌های "شبکه جوانان محلات" در بابلسر دستگیر شدند. مصطفی بازوند اظهار داشت: پس از رصد‌های فراوان اطلاعاتی و تلاش‌های پاسداران گمنام امام زمان (عج)، یک شبکه مرتبط با گروهک سازمان منافقین در بابلسر کشف و منهدم شد. وی با بیان اینکه براساس پایش سربازان گمنام سپاه بابلسر این گروه با عنوان "جوانان محلات بابلسر" در منطقه فعالیت می‌کرد، افزود: فعالیت لیدر‌های این گروه با هدف جذب جوانان و نوجوانان و فریب آنان بود و منسجم در حال فعالیت بودند. فرمانده سپاه بابلسر خاطرنشان کرد: این شبکه از ابتدای اغتشاشات با تهیه محتوا برای رسانه‌های معاند فعالیت کرده و با جذب جوانان و نوجوانان با وعده پناهندگی به خارج از کشور فعالیت‌های خود را ادامه می‌دادند. بازوند با بیان اینکه با اجرای عملیات‌ پیچیده اطلاعاتی لیدر‌های این شبکه دستگیر شدند، تصریح کرد: دو لیدر این باند دستگیر شده به عنوان شهروند خبرنگار فعالیت می‌کردند و با وجود ارتباط با شبکه‌های معاند تمام فعالیت‌ها پاک می‌شد، اما با رصد اطلاعاتی سربازان گمنام تمام فعالیت‌ها بازیابی شدند.

آیت‌الله نوری همدانی: همانطور که «حجاب» اهمیت دارد «ربا» هم مورد توجه باشد
آیت الله نوری همدانی، پیش از ظهر امروز در دیدار با رئیس کل دادگستری قم ضمن تشکر از زحمات قوه قضائیه خاطرنشان کردند: اجرای امر به معروف و نهی از منکر با در نظر گرفتن شرایطش لازم و ضروری است. معظم له در ادامه با اشاره به مشکلات معشیتی افزودند: باید توجه داشت بخشی از مشکلات که در جامعه وجود دارد، ریشه در مشکلات اقتصادی دارد و باید این مساله و مشکل حل شود. مردم امروز در سختی معیشت هستند و باید خدمت به مردم و حل مشکلات آنان اولویت کار مسئولان باشد. این مرجع تقلید در ادامه با بیان اهمیت اجرای احکام اسلامی در جامعه گفتند: احکام خدا را نمی‌توان تعطیل کرد و باید آن را اجرای نمود؛ همانطور که موضوع حجاب اهمیت دارد موضوع ربا که مصیبتی شده و ما هم مکرر گفتیم و نوشتیم، ولی همچنان برقرار است باید مورد توجه باشد.

نیلوفر حامدی و الهه محمدی به «اوین» منتقل شدند
محمد حسین آجرلو در توییتر نوشت: «هر پنج زندانی سیاسی زندان قرچک از جمله همسرم نیلوفر حامدی، الهه محمدی و سها مرتضایی ظهر امروز به بند زنان زندان اوین منتقل شدند. ۲۲۲ روز از بازداشت نیلوفر می‌گذرد.»

قیمت مصوب مرغ بالا رفت
عطاءالله حسن‌زاده عضو هیات مدیره اتحادیه مرغداران گوشتی کشور درخصوص لزوم واگذاری اختیارات تولید و تنظیم بازار گوشت مرغ به اتحادیه ها گفت: با واگذاری اختیارات تولید و تنظیم بازار به اتحادیه ها، قطعا شاهد مدیریت بهینه بازار خواهیم بود. وی افزود: با این اقدام صورت گرفته مطمئنا تولید کنندگان و مصرف کنندگان شرایط بهتری را پشت سر خواهند گذاشت. وی درخصوص مباحث مطرح پیرامون قیمت گوشت مرغ گفت: با توجه به بالا رفتن هزینه‌های تولید ظرف چند ماه گذشته، قیمت مرغ زنده درب مرغداری ۵۲ هزار تومان و قیمت گوشت مرغ برای مصرف کنندگان حداکثر ۷۳ هزار تومان با ‌شرط ثابت بودن قیمت نهاده‌ها در یک سال تعیین شد. حسن‌زاده در ادامه افزود: دامنه قیمت جوجه یک روزه نیز بین ۱۵ هزار و ۹۰۰ تا ۱۶ هزار و ۹۰۰ برای تحویل به مرغداران معین شد. /فارس

پیام توئیتری رئیس کل بانک مرکزی به خریداران دلار
محمدرضا فرزین رئیس کل بانک مرکزی امروز در صفحه شخصی خود در توئیتر نوشت: نمی‌توان ارز را از بازار غیررسمی دریافت کرد و همزمان به چشم‌داشت تخصیص ارز منتظر ماند تا مابه‌التفاوت آن را به‌ دست آورد! سیاست بانک مرکزی کوچک‌سازی بازار غیر رسمی است. ورود به بازار غیر رسمی معادل پول‌شویی است و موجب اخلال در نظام اقتصادی می‌شود.

پیشنهاد افزایش ۱۰۰ درصدی قیمت بلیت هواپیما به کجا رسید؟
رییس سازمان هواپیمایی کشوری با بیان اینکه افزایش قیمت بلیت هواپیما تا ده روز آینده مشخص خواهد شد، گفت: انجمن شرکت‌های هواپیمایی با توجه به نرخ دلار، پیشنهاد افرایش ۱۰۰ درصدی قیمت بلیت هواپیما را مطرح کرده که شورای‌عالی هواپیمایی هنوز با آن موافقت نکرده است. محمدی بخش ادامه داد: سال گذشته با افزایش نرخ ۳۰ درصدی در سازمان هواپیمایی موافقت شد، اما به دلایلی ابلاغ نشد و از اردیبهشت ماه ۱۴۰۱ متوقف مانده است. وی درباره اینکه چرا پیشنهاد افزایش ۳۰ درصدی قیمت بلیت هواپیما به ۱۰۰ درصد افزایش یافت، پاسخ داد: طبعاً مولفه‌های قیمت‌گذاری را سازمان هواپیمایی بهتر از هر دستگاهی می‌داند؛ بر اساس استاندارهایی که وجود دارد نظر ما در سال گذشته افزایش ۳۰ درصدی بود؛ اما برای ۱۴۰۲ پیشنهاد انجمن هواپیمایی نسبت به قیمت‌های دی ماه ۱۴۰۰، افزایش ۱۰۰ درصدی قیمت بلیت است که هنوز در سازمان هواپیمایی درباره این میزان افزایش به نتیجه نرسیده‌ایم.

انتقال کدام دارایی‌ها مشمول مالیات بر سوداگری می شود؟
نمایندگان در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی در جریان ادامه رسیدگی به شور دوم کمیسیون اقتصادی در مورد مالیات بر سوداگری و سفته‌بازی با اصلاح ماده ۱۲ این طرح با ۱۷۶ رأی موافق، بدون رأی مخالف و ۵ رأی ممتنع از مجموع ۲۲۵ نماینده حاضر در جلسه موافقت کردند. در ماده ۱۲ اصلاحی این طرح آمده است؛ متن زیر به عنوان ماده (۴) به ذیل فصل اول باب دوم قانون مالیات‌های مستقیم الحاق می‌شود:

ماده ۴- کلیه اشخاص غیرتجاری «انتقال دهنده عین» یا «واگذارکننده حق» در خصوص انتقال دارایی‌های زیر، در کلیه مناطق کشور از جمله مناطق آزاد تجاری–صنعتی و ویژه اقتصادی، مشمول مالیات بر عایدی سرمایه هستند:

۱- املاک با انواع کاربری و حق واگذاری محل؛

۲- انواع خودرو سواری دارای پلاک شخصی مشمول مقررات مربوط به شماره‌گذاری؛

۳- انواع طلا، نقره، پلاتین و جواهرآلات؛

۴- انواع ارز؛

۵- انواع رمز پول و رمز دارایی

خانواده چهار نفری می تواند چهار خودرو داشته باشند و مالیات سوداگرای پرداخت نکند
محمدرضا پور ابراهیمی رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس، با اشاره به جوسازی رسانه‌ای علیه طرح مالیات بر سوداگری و بیان این که با تصویب این طرح خیلی از مردم دیگر قادر به خرید و فروش طلا، ارز و مسکن و خودرو نخواهند بود، بیان کرد: هدف طرح مالیات بر سوداگری اساساً معطوف به فعالیت افرادی است که دست به سوداگری و سفته بازی و دلالی کاذب می‌زنند. وی بیان کرد: اخذ مالیات در قالب طرح فوق به بیش از ۹۹ درصد مردم اصابت نمی‌کند. برخی با ایجاد فضای روانی در قبال این طرح می‌کوشند، مانع از ایجاد یک جریان شفاف در اقتصاد کشور شوند. این نماینده مجلس شورای اسلامی بیان کرد: ما در قالب این طرح گفته ایم هر فرد یا خانواده‌ای به تعداد اعضای خانواده خود می‌تواند خودرو داشته باشد؛ یعنی یک خانواده چهار نفری می‌تواند چهار خودرو داشته باشد. پورابراهیمی تصریح کرد: همچنین یک خانواده چهار نفری می‌تواند به تعداد اعضای خانواده خود مسکن داشته باشد، یعنی یک خانواده ۴ نفری می‌تواند ۴ واحد مسکونی مجزا داشته باشد و این مساله معافیت قطعی دارد و اصلا شامل طرح فوق نمی‌شود.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۳۷
در انتظار بررسی: ۱۳
انتشار یافته: ۱۴۴
کاش تو طرح های مترو که قراره بزارن برای فرهنگ سازی ریزنمرات مسئولین، مدارک و نحوه تحصیل، دارایی و محل زندگی خود و فرزندان، سوابق کاری مرتبط و .... نصب میشد تا مردم میدیدن چه خدمتگذارانی دارن و الکی مثلا دانشجوی مشروطی با زدوبند و حق خوری دکتری غیر مرتبط با کارش رو نگرفته و با استعدادها و شایستگان برسرکارن.
پاسخ ها
یاسر
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۱۷ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۲
همه کافی شاپ های متخلف را پلمب کنید
ناشناس
| Iraq |
۰۴:۳۳ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۲
طرح مترو یک رفتار متحجرانه و توهین آمیز است .
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۶:۱۹ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۲
و مثلا چطور شهردار شدند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۶:۲۴ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۲
یکی از برنامه های درخشان ده ساله زاکانی همین نصب پرده در مترو هست
این نقطه عطفی در تاریخ شهرداری تهران و حیرت انگیز است.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۲۴ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۲
مشکل مملکت نه حجاب است نه ریز نمرات و مدرک تحصیلی.مشکل مملکت بی خبری بسیاری از هموطنان عزیز از فلسفه زندگی است
مهدی
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۴۳ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۲
همه بانک های متخلف را پلمپ کنید
مردم
| Denmark |
۰۸:۵۰ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۲
یاسر شما از کامنتی که نوشتی معلوم است که نه موافقی نه مخالف بلکه دنبال عصبانی کردن مردم هستی! هدف امثال شما دوقطبی کردن جامعه و اشوب در کشور است . امییدوارم مردم صبور ایران به انچه لیاقت دارند برسند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۲
ناشناس ۴:۳۳ چرا متحجرانه؟ واگن خانم هاست چرا انقدر اصرار دارین بیاین بین خانم هایی که میخوان از شما جدا باشن؟ یعنی
هرطوری هست باید آزار برسونید؟ با خانومی که همراهتونه برید قسمت مختلط یا مردونه. لطفا بیماری رو سر زن های که میخوان ا دور باشن خالی نکنید.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۲
خطاب به کامنت مردم
فکر مکینم منظور شما از لیاقت: سکوت کامل ملت نسبت به وضع موجود هست
خواسته شما همینه
فرزاد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۲
و مثلا با اينكه پزشك هستند چرا نميتونند يك سرنگ را تزريق كنند!
رییس سازمان هواپیمایی کشوری: طبعاً مولفه‌های قیمت‌گذاری را سازمان هواپیمایی بهتر از هر دستگاهی می‌داند؛ پیشنهاد انجمن هواپیمایی نسبت به قیمت‌های دی ماه ۱۴۰۰، افزایش ۱۰۰ درصدی قیمت بلیت است که هنوز در سازمان هواپیمایی درباره این میزان افزایش به نتیجه نرسیده‌ایم.) بخدا که شما نمی دانید یا توان و اجازه ان را ندارید !!!وگرنه همه را چندماه الاف نمی کردید !!!
ادعای نیویورک تایمز درباره اطلاعات هسته‌ای که علیرضا اکبری لو داده) سالهاست که ما ادعا می کنیم فعالیت های هسته ای ما صلح امیز است اما معلوم نیست چرا دم به دم از جاسوس های مختلف پرده برداری می کنیم !!!! چه چیز مخفی در فعالیت صلح امیز وجود دارد ؟!!
پاسخ ها
ناشناس
| Romania |
۰۲:۰۷ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۲
قرار بود مترو تهران از طریق سایت زیرزمینی فردو به قم وصل بشه و فقط تهمت می زنند
عدم ورود آقایون به واگن بانوان. احیانا نظری در مورد این همه پرستار زن که بیماران مرد میرسن مخصوصا تمایل بالایی برای حضور در بخش اورژانس دارن ندارین و مشکلی نیست
پاسخ ها
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۲
والا و به خدا، حجاب ربطی به عفاف و پاکدامنی ندارد. اینکه کسی حجاب اجباری را قبول ندارد به او بگوییم بی غیرت، کار دشمن است. به خدا دشمنان این ملت با بحث حجاب میخواهند جنگ داخلی راه بیاندازن.
تیزبین
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۴۰ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۲
به نظرم بجای پرده وسط واگنها شیشه هارو از بیرون شطرنجی کنند واگر اینهم جواب نداد خانمها روبنده بزنند
همه دعا کنیم خداوند به مسیولین خردودانایی عطا فرماید
پاسخ ها
ستار
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۳۲ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۲
و ایضا شرف
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۳۱ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۲
اگه بدعا بود که تا بحال کشور متحول شده بود.
غیرت اینه که وقتی یک خانمی بدون همسر و تنها در خیابان می رود یک مرد جرات نکنه به هر بهانه ای بهش حمله کند.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۲
وقتی کار برخورد به افراد ناشناس و بی نشان سپرده میشود یک مشکل بزرگتر از حجاب درست میشود
ناشناس
| Iraq |
۰۴:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۲
حمله با سلاح سرد اطراف دانشگاه و مدارس نتیجه تندروی های
برخی حداقلی است که متاسفانه با آنها برخورد درخور نمی شود..
یکی نیست این رئیس بانک مرکزی رو خاموش کنه؟!؟!
آقای رئیس با کدام تخصیص ارز به متقاضی میخواهی جلوی بازار غیر رسمی را بگیری؟ فعلا بازار غیر رسمی ما در اصل دلار ۲۳۰۰۰ تومانی مصوب مجلس، دلار ۲۸۵۰۰ ادعایی شما، دلار ۳۰۰۰۰ تومانی مخبر هست و آنچه رسمیت دارد دلار ۵۲۰۰۰ تومانی هست
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۲
تاجر باید کارش را دنبال کند تا کی باید برای تخصیص ارز منتظر بماند
هر پنج زندانی سیاسی زندان قرچک از جمله همسرم نیلوفر حامدی، الهه محمدی و سها مرتضایی ظهر امروز به بند زنان زندان اوین منتقل شدند. ۲۲۲ روز از بازداشت نیلوفر می‌گذرد.» ا) سید محمد مقیمی، رئیس دانشگاه تهران:معنای تفکر انتقادی فقط نق زدن و گلایه نیست بلکه بر مبنای تحلیل و گردآوری علمی و ارائه دیدگاه مستقل است) اقای مقیمی فهمیدی که معنی دیدگاه مستقل چیه ؟!!انهم از طرف خبرنگار حرفه ای و انهم برای درج خبر
پاسخ ها
ناشناس
| Iraq |
۰۴:۳۹ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۲
اتفاقات اخیر
خبرنگار افشاگر در زندان
افشاگر سیسمونی گیت محکوم شد
نماینده افشاگر خودرو شاسی بلند به دادسرا فراخوانده شد

چه باید گفت ؟
آقای رئیس دانشگاه تهران نقد یکطرفه را در کنار تبلیغ و تایید یکطرفه و گسترده در صدا و سیما و نشریات بیت المالی ببین.
وقتی مسٸولین کار اصلی خودشان را انجام نمی دهند و ناتوان هستند می زنند به کوچه علی چپ؟ مثل کاری که در مترو دارند انجام می دهند،خوب وقتی شایسته سالاری نباشد بیش از این نمی شود انتظار داشت؟
بجای هزینه کردن برای نصب درهای جداکننده که هیچ مشکلی از مسافران را حل نمی کند، هزینه آنرا صرف تعمیر پله برقی های خراب بکنید که مشکل بزرگ مسافران سالمند و کم توان است!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۴۳ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۲
بیراهه رفتن پایانی ندارد
از نظر رئیس دانشگاه تفکر انتقادی یعنی تعریف تمجید از وضعیت موجود!!!! اینکار رو که امثال شما و تلویزیون بطور گسترده انجام میدین.
اگر با این دست فرمان جلو برویم این بنر ها متاسفانه تنوع این بنرها زیاد خواهد شد. واقعیت این است که کسانی باعث جنگ داخلی در سوریه شدند الان دنبال ایجاد جنگ داخلی در ایران هستند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۴۲ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۲
جنگ های داخلی را همیشه کشورهای همسایه در یک کشور درست میکنند مردم یک کشور هیچ مشکلی باهم ندارند همه اختلافات مصنوعی و از خارج هدایت میشوند
ناشناس
| Iraq |
۰۴:۴۲ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۲
مردم باهم اختلافی ندارند ، تندروها مسئول این وضعیت هستند که متاسفانه با آنها برخوردی نمی شود
آزمایش موتور ایرانی هواپیما موفقیت آمیز بود .... امیدواریم اینگونه باشد اما موتور دیزل ملی که آقای میرسلیم 10 سال باهش مشغول بود 3-4 سال پیش رونمایی شد کاش میگفتید تا حالا چند تا ازش تولید شده و کجا نصب و استفاده شده.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۳۲ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۲
ازمایش موتوری در کار نبوده..ازمایش سیستم کنترل موتور بوده ..خبر اشتباه است
آقا جان کی درب جداکننده برای مترو خواست یک فکری برای پله برقی های خراب بکنید!
تو پیاده رو ها هم دیوار بکشید

یهو پاشید بیاین تو خانه مردم هم بین زن و شوهر ها دیوار بکشید

آدمهای خیلی خیلی خیلی فهمیده، شدن رییس و مسئول تو این مملکت!!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iraq |
۰۴:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۲
تورم افسارگسیخته
له شدن قشر کارگر و بازنشستگان
حملات شیمیایی به مدارس
محیط زیست در بحران
عدم تحقق اصول قانون اساسی در عرصه اجتماعی ، سیاسی

چه موضوعی بهتر از حجاب برای منحرف کردن اذهان مردم
چه خوب همیشه هرکاری می‌کنند بخاطر درخواست مردم بوده.چرا همیشه به درخواست مردم گوش نمیدهید
جناب نوری همدانی مردم زیر بار تورم دارند له میشن آیا در این خصوص فرمایشی ندارید...
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۵:۳۲ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۲
دوست ناشناس یک نفر پیدا شده که حرف اصولی بزنه
شما از ایشان چیز دیگر میخواهید
ریا در جمهوری اسلامی ایران عامل تمامی مشکلات مردم ایران است
البرز
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۲
این افراد اگر می‌دونستند که مشکل مملکت حجاب نیست بلکهمشکل دخالت و نظر دادن در هر موضوع مهم اجتناعی و سیاسی و غیره است الان چنین مشکلاتی نداشتیم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۴۴ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۲
خودتان آشوب درست می کنید
توان کار کردن برای مردم و کشور را که ندارید و چسبیدین به حجاب و جیب مردم!!
حجاب شده دغدغه مسولان
فرزین بابا یه بار تویتتا بخوان وسپس ترجمه کن
نصب بنر شهید غیرت مقابل مجتمع تجاری پرحاشیه تهران
به خودتون نچسبونیدش امر به معروف یا حجاب ؟
پاسخ ها
سیدمهدی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۲
ایشان برای دفاع از چند خانم با چند اوباش درگیر و شهید شد. هیچ ارتباطی به امر به معروف نداره بلکه ایشان غیرت واقعی یک ایرانی را به رخ کشید حتی ممکنه شخصی که این کار رو میکنه هیچ اعتقادی به حجاب اجباری نداشته باشه
سریع میخوان همه چیز را مصادره به نفع خود کنن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۰۲ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۲
امر فقط برای حجاب نیست برای مزاحمت هم است
آقای فاطمی امین بعد از استیضاح به
سمت مشاور رئیس جمهور منصوب شد!!!!!
از جون این مردم چی می خواهید؟؟
این در حالی است که
جانسون بعد از برکناری از سمت نخست وزیری انگلیس در یک رستوران در لندن ظرف شور شده
خانم کاترین اشتون یار جلیلی بعد از برکناری از سمت خود در مزرعه پدری به پرورش غاز و بوقلمون مشغول شده
خانم آنگلا مرکل بعد از واگذاری قدرت در آلمان بعنوان یک ماما در بیمارستانی به کار پرستاری و تر وخشک کردن نوزاد در یکی از روستاهای دور افتاده آلمان مشغول شده
فرانسوا اولاند رئیس جمهور قبلی فرانسه بعد از کنار رفتن از قدرت به تعمیر دوچرخه در یک تعمیرگاه در پاریس مشغول شده
جرج بوش پسر و پدر هر دو در کار پرورش اسب مشغول شدند
و......
شخصی با کارنامه سیاه و خفت بار استیضاح می شود رئیس دولت برای دهن کجی به مردم سمت بالاتری به او می دهد.
پاسخ ها
ناشناس
| Iraq |
۰۴:۵۰ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۲
مسئولین می خواهند تا لحظه مرگ خدمتگزار مردم باشند و فقط تابوت است که می‌تواند آنها را از این مهم بازدارد .
شاهین
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۲
این اخباری که در مورد مرکل و .... دادی را احتمالا خواب دیدی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۲
منفی دادم نه برای حمایت از به کارگیری دوباره یک ادم نالایق ، برای حرف های من در اوردی در باره مرکل و...
هر خانواده چهار نفری میتواند چهار ماشین و چهار خانه داشته باشد خیلی غم انگیز است یعنی بابای ما دیگه نمیتونه سیصد تا آپارتمان داشته باشه؟ آخه چرا؟
اگه موتور هواپیما رو هم مثل خودرو ساختین، بگین حداقل هواپیما سوار نشیم.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۳۳ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۲
موتور نبوده..سیستم کنترل موتور بوده
اقای وزیر قطع ارتباطات این چند روزه اتیش پاتیش تو چاله ماله های مخابراطی رخ داده که مرتب قطعی اینترنت و قطعی موبایل ها رو داریم؟!
فردوسی فرمود
چه گویی چو پرسند روز شمار

چه پوزش کنی پیش پروردگار
میگیم غیرت شما کجا رفته میگه گرونی شده با بی حجابی کاسبی می کنیم.
خدای فرافکنی وبهانه های بنی اسرائیلی.
اگه مثل طالبان سرپرست بی حجابها رو احضار کنند چند تاشلاق بزنند وتعهد بگیرند همه چیز یادشون میره.
ویروس بی دینی وبی غیرتی دلایل مختلفی داره وکار فرهنگی میخاد که اصلاح بشه اما سی ساله میگن ،چه کار فرهنگی کردند؟
به جای کار فرهنگی ترویج فساد واباحیگری وفمنیسم وخودباختگی به بهانه آزادی .
واکنش متروی تهران به طرح در‌های جداکننده در قطارخخخخ وقتی این خبر را خواندم یاد مناظره روحانی وقالیباف ورئیسی درانتخابات96افتادم که روحانی درمناظره گفت اگر این جناح یعنی اقای رئیسی رئیس جمهور شوند خیابانهارا دیوار میکشند ودرهمان مناظره اقای رئیسی شدیدا تکذیب کرد ویک نیشخندی تحویل روحانی داد حالا بااین شرایطی که رئیسی برای ملت وحقوق شهروندی به ارمغان اورد حرف روحانی درست از اب دراومد یا دروغ/؟ راست ودروغ را مردم عزیز با مثبت ومنفی تائید کنند اگر محدودیت حقوق شهروندی وبه اصطلاح بنوعی دیوار کشی درمترو ومراکز تجاری جرف روحانی درست بود مثبت اگرنه منفی تائید وتکذیب کنید
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۲
شما خیلی پرتی جدا سازی از اول هم بوده در مترو
در ضمن مدینه فاصله ات هم فهمیدن کار خوبی هست دارند انجام می‌دهند جدا سازی زن و مرد را
همیشه با پرده کشی شروع میکنند و به دیوار کشی میرسند و جالبه تکذیب میکنند!

ایکاش شهردار زاکانی بجای اینکار ها کمی با رشوه گیری معمول و گسترده در شهرداری تهران مقابله کنند.
حیف که مدیران هم دیگر به راهنمائی های علمای واقعی دین اعتنا نمیکنند بخصوص درموردمنکرات یک نمونه ساده مشهود آن منع سگ گردانی درکشوراسلامی ایران است که باوجودنجس وکثیف بودن این حیوان به وفوردرپارکها ومعابرعمومی مشاهده شده که حتی مدفوع خودراهمه جا پخش میکندوازآن مهمتررباورشوه وبیحرمتی وبی اعتنائی به حق الناس است که تمام علمای مطلع کشورمان بارهاتاکیدبرآن دارندولی هیچ اتفاق مثبتی دررفع خطا نمیشود لذا اگراجراورعایت وپرهیز ازاین قبیل منکرات باقدرت مسئولین محترم صورت گیردقطعاًپوشش بانوان خودبخود آن خواهدشد که باید باشد پس بهتراست که مسئولین محترم بشدت بااین قبیل منکرات برخورکنندو مطمئناجامعه وقتی صداقت ببیندپوشش که سهل است رفتارش راهم درست خواهدکرد
کشوری که تورم بالا دارد باید رقم های مالیات دلالی سنگین باشد تا تورم نرمال شود یعنی چی خانواده 4 نفر 4 خودرو ایرادی ندارد؟ خودشان را مسخره کردید؟ بالای دو خودرو داشته باشند و در یکسال بخواهند چندین خرید و فروش کنند مشمول شوند و نه از 4 تا
انگلیس ازطریق آزانس خبر دارد شده بوده قبلا!! نیازی به گفتن این نبود
ظاهرا مفهوم شهید در عصر کنونی خیلی بسط پیدا کرده
در سطح خیابان بی حجاب و بدپوشش را جمع کنید و از فاز پلمب کم کم به این مرحله بروید
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۰۲ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۲
كجا جمع كنن اوني كه بايد جمع بشه امثال تو هستن دختراي نوجون پونزده شونزده ساله رو دست بزن بهشون ببين من مادر جه ميكنم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۳۹ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۲
الان مثلا غیرت پیدا کردی؟ از اینکه با بی حیایی در جامعه می گردید و مردان نامحرم شما را برانداز می کنند ناراحت نمی شوی؟!! یا مردان زن دار را دل سرد از همسرشان؟! قبل اینکه جمعتان کنند خودتان به جامعه و خانواده احترام بگذارید
منتشر کنید قربان
ناشناس
| Iraq |
۱۳:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۲
دوست عزیز ، این همه خزعبلات نگویید ، در کشورهایی که حجاب اختیاری است ،
شوهر دزدی و فساد هست ؟
با وجود حجاب اجباری فساد و فحشا کولاک می کند !
ااین رفتارهای جبری هیچگاه نتوانسته به هدف خود برسد ، چون انسان ، آزاد آفریده شده است .
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۳۸ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۲
خزعبلات یعنی آمار 60 درصدی خیانت زوجین مدینه فاضله یعنی رواج همجنسگرایی یعنی ازدواج محارم
آنها هم اول از بی حجابی شروع کردن
اگر راست می‌گویید همین افراد مشهور که با نوع پوششی که دارند و ظاهر می شوند برخورد کنید و چند سال هست تبلیغ خوبی برای رواج بی حجاب شدن
بعد موفقیت در پهپادها و هواپیمای نظامی موفق باشید در پرواز هواپیمای مسافربری
پاسخ ها
فرزاد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۲۵ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۲
مستعان را يادت رفت بگي!
اگر پوشش آن دو دختر درست می بود به احتمال خیلی بالا این اتفاق برای این فرد رخ نمیداد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۴۲ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۲
اگر آن دو ولگرد سابقه دار داری سابقه قتل و فساد اخلاقی در زندان بودند و آزاد و در جامعه رها نبودند اگر اگر در جامعه امنیت بود و ولگردان وارازل اوباش با سلاح سرد راحت در خیابان نمیچرخیدند این اتفاق نمیفتاد مطمعنا ان مرد شریف با خودش تصور کرده اگر چند لحظه دخترش اینجا منتظر او باشد حتما این ارازل مزاحم دختر او هم میشوند
شوت زاده
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۲
اگر امکانات و دوربین های پلیس صرف مبارزه با اوباش و افراد سابقه دار میشد جای گیر دادن به موی دختران اون بنده خدا و خیلی بندگان خدای دیگه زنده بودن
مترو تهران بی سر صدا نزدیک به ۵۰ درصد بلیط مترو را گران کرد تا بتواند حقوق های نجومی شهرداری تهران و مترو که تا دلتان بخواهد شغل درست کرده اند و در برابر هیچ کاری نجومی بگیر هستند تامین کنند. و به جای اینکه به مردم پاسخ دهد این همه پول از جابه جایی مسافر که از جیب مردم نصیبشان می شود چه می شود چسبیده به موضوع حجاب زوری ، در حقیقت حجاب زوری که مردم دیگر برای رد آن نه ترسی دارند نه اهمیتی هم به ادعاها می دهند یک بهانه برای سرپوش گذاشتن بر بی کفایتی و فساد سیستماتیک و حقوق های نجومی شده است.
....اخذ مالیات در قالب طرح فوق به بیش از 99 درصد مردم اصابت نمی کند.....!!!!!!!!


یعنی این قانون برای آن یک درصدی است که ۹۹ درصد ثروت کشور را در دست دارند تصویب شده؟؟؟؟ واقعا جوک از این با مزه تر شنیدید؟ همین یک درصد تو رو بر صندلی مجلس نشاندن !!!
تا‌ زمانیکه‌ با دنیای‌ سرمایه‌ و ثروت‌ و زندگی‌ رابطه‌ ندارید‌ و تا زمانیکه‌ زمام امور‌ و مدیریتها‌ در دست‌ یکعده‌ مدرکدار‌ درس نخوانده‌ و رانتی‌ قرار دارد‌ و مجلس از بستر‌ احزاب‌ آزاد برنخاسته‌ و نمایندگان فرهیخته‌ و دلسوز‌ و دانشمند‌ وارد‌ مجلس‌ نشوند‌ و تا زمانیکه‌ رئیس‌ جمهور و وزرا‌ افراد‌ دارای تجارب‌ و علم و صاحب‌ تئوری‌ و دانش‌ و تحصیلات‌ واقعی‌ نباشد‌ اوضاع همینه و بدتر‌ هم خواهد‌ شد‌
حالا‌ هی‌ مترو را قفسه بندی بکن‌ هی همه اماکن‌ و مغازه ها را تعطیل‌ بکن و برای همه‌ پیامک‌ تهدید‌ بفرست‌ و هی وزیر‌ عوض‌ بکن‌ و ..... فایده ای نخواهد‌ داشت‌ !
این‌ اوضاع‌ واقعا‌ شایسته‌ مردم‌ و ملت‌ با سوابق‌ تاریخی‌ کشوری همانند ایران‌ نیست‌ !
خدارو شکر که بعد از سالها به یک افتخاربی نظر دست پیدا کرد صنایع هوایی ما 70درصد تخفیف ویژه برای همه مسئولین دولتی نظامی لحاظ بشه درخرید بلیط هواپیمای ساخت داخل تا دنیا ببینه اقتدار واقعی یعنی چی به نظر من مسئولین خانواده درجه یک این کشور فقط از هواپیمای ساخت داخل استفاده کنند . تا مشت محکمی به دهان مستکبرین باشه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۳۲ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۲
مسخره نکن
همیشه می خواهی یک کار جدید شروع کنی اول همه تو را مسخره و دست می اندازند اما بعد از مدتی متوجه می شوند که نه ماهم اگر بخواهیم می توانیم
در موضوع هسته ای و موشک های نقطه زن و پهپاد هم خیلی ها مسخره می کردند و می گفتند ایرانی ها سوزن بلد نیستند بسازند اما دیدیم که به فناوری هسته و موشک دوربرد رسیدیم
ناشناس
| United States of America |
۰۹:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۲
اتفاقا این دوست عزیز مسخره نکرده است. بلکه یاد کار رضا شاه در زمان بازگشایی پل ورسک افتادم که برای تضمین امنیت این پل مهندس سازنده و خانواده اش را زیر پل نگه داشت تا قطار رد شود و پل ار تحویل بگیرد. این آقایان نیز اگر یک پرواز امن با این هواپیماها بکنند؛ هم اطمینان به گفته آقایان خواهند کرد و هم در آینده با خوشحالی از تولید کشور استفاده خواهند نمود.
وعده کاشت یک میلیارد درخت چه شد
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۰۹:۴۲ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۲
فعلا در حال شمارش بذر آن هستند. یک میلیون سیصد وبیست؛ یک میلیون و سیصد و بیست و یک
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۰۳ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۲
رفت کنار وعده یک ملیون مسکن و یک ملیون شغل و یک رقمی شدن تورن
بزودی باید مرکز نگهداری وعده‌ها تشکیل بشه
پرده ها ی نصب شده جدا کننده در مترو ما قدیمی ها را یاد پرده های داخل کلاس دانشگاه میاندازد که با سخنرانی مرحوم رفسنجانی در نماز جمعه جمع شد
دقیقا هر زمان بحث فشار بر روی بدهکاران بانکی مطرح میشود برخیها موضوع ربا را مطرح میکنند اگر ربا حرام است فقط برای دهنده حرام نیست بلکه گیرنده نیز مرتکب فعل حرام شده است / ضمن آنی که شاخص اصلی در باره سود و زیان قرض دهنده نرخ تورم است و طبیعتا دریافت سود زیر نرخ تورم نمیتواند ربا محسوب شود چون منفعتی برای قرض دهنده نداشته است
اگر ممکنه مثل آدم اول هر سال ۲۰ درصد به قیمت کالاهای اساسی و غیر اساسی اضافه کنید ولی تا آخر سال روزانه با اعصاب مردم بازی نکنید، این نوع که شما مملکت داری می‌کنید اسمش هرج و مرج است.
سال کنترل تورم
ساخت موتور هواپیما اتفاق بزرگی است
آقای رییسی ۳ کیلو گوشت
یک مایع ظرفشویی
۳کیلیو میوه
۵ بستنی کیم
شده ۳میلیون تومان
دقیقا یک شوم حقوق یک کارمند
تو با کشور چه کردی
تو با ملت چه گردی که چنین عصبی شدن
این حوادثی در بانک و سطح شهر برای روحانیت اتفاق می افتد حرفه‌ای زیادی برای گفتن دارد ولی به قول همتی شما خودتان را به کری و کوری زدیدید ؟؟ استعفای وزیر صمت عدم کفایت رییسی بود ، بدون شک وجود رییسی برای کشور غده سرطانی هست ،
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۰۶:۳۳ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۲
البته منظوریک سوم حقوق رسمی کارمندبدون اضافه کاری ومزایای دیگرکه چندبرابرحقوق رسمی میشود لطفاًبرای اثبات ادعائی به خلاف واقع گوئی متوسل نبایدشد
مهدی
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۳۵ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۲
در این دولت اضافه کار و غیره را یکی یکی حذف کردند
کارمند با حداقل حقوق سرکار می آید
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۲
به چه حقی سه کیلو گوشت نه ا سه کیلو گوشت خریدی ها مشخصه مستبکر بی درد هسنتی سه کیلو گوشت خریدی یارانت رو بایستی قط کنن ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۲
کدام اضافه کار و مزایا بنده با 22 سال سابقه حدود 12 میلیون دریافت میکنم با مدرک فوق لیسانس که از ابتدای خدمت داشتم
دلار از اول هفته ۶ هزار گرون شده آیا فریادرسی هست ،،
پاسخ ها
ناشناس
| Iraq |
۰۴:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۲
فعلا فقط برای حجاب اجباری فریادرس میباشد

مسئولین سر پل صراط جلوی تک تک شما را خواهم گرفت
در این دنیا گویا زورم نمی رسد .
رییسی حیا کن
این مسند و رها کن
دلار شده ۵۵ هزار
تو هنوز سوار قطاری
ملت رو از نهار و شام
و صبحانه انداختی؟؟

ولله قسم تحریم ها برای ما نعمت نیستند ما خیار میخوریم بجای خاویار
از خدا بی خبرها....حالا کسی بخواد برای ازدواج طلا بخره یا برای کادو شما ازکجا میفهمید که سوداگره یا مصرف کننده؟چه خبره این همه مالیات های من دراوردی وعجیب وغریب وغیر منطقی؟چرا مردم باید خرج دولت بی لیاقت را بدهند .........خدا همه تان را به سزای اعمالتان برساند.......
پاسخ ها
ریاضی
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۲
از مالیاتی که از ملت میگیرند ارتزاق میکنند اما میخان برای همان مردم تعیین تکلیف هم بکنند و بر آنها مسلط باشند!
مرگ بر گرانی
چرا حاکمیت نسبت به رباخواری بانک ها، که طبق نص قرآن، به منزله جنگ با الله هست، بی تفاوت است و نسبت به حجاب که اختیاری ست اینقدر موضع می گیرد ؟؟؟؟؟؟
حجاب اختیاری هیچ مشکلی جامعه اسلامی ایجاد نمیکند
به جای هزینه های بنر و نماد های شلوغ پول آنرا مصرف جاده های خراب کنید و قیرپاشی کنید
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۰۲ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۲
جاده؟!؟پول مذدم تهران بدهند جاده؟!؟لطف کنند خیابونهای تهران درست کنند
پله برقی های خراب
جوی های خراب
هه چاله و چاه های بی سرپوش
حرومه این بنرها
بعد از دموکراسی مهمترین موضوع در کشور سلسله مراتب است و اگر سلسله مراتب رعایت نشود گویی دمکراسی و مردم سالاری محقق نشده است
سلسله مراتب یعنی پله و پله افراد در سیستم اداری ارتقاء و بر اساس درستکاری و امانت داری و صداقت و عدم خلف وعده به مسئولیت های بالا ارتقا یافته و نزدیک بازنشستگی دنبال زندگی شخصی خودشان بروند و موی دماغ مردم نشوند و طوری نباشد که تا لحظه مرگ به میز و پست بچسبند و فکر کنند که اگر نباشند مملکت بکلی نابود می شود
هنر مسئول این است که بگونه ای سلسله مراتب را محکم کند که براحتی بتواند کار را به دیگران بسپارد و اگر مسئولی فکر می کند که وجود او لازم است به این معنی است که سیستم سلسله مراتب خراب و فشل است و فرد لایقی در دوران مسئولیت او نربیت نشده اند و کسانی که ظرف مدت سی سال نتوانسته اند نیروی لایق را تربیت کنند لیاقت ماندن ندارند

شما اگر به ژاپن و کشورهای اروپایی نگاه کنید مقامات به محض اتمام مسئولیت دنبال فعالیت های شخصی خودشان می روند و کارها براحتی به دیگران واگزار می شود اما نه گتره ای بلکه بر اساس سلسله مراتب و اصولی
چرا از ویلاها مالیات نمیگیرید؟
عمل خدابیامرز دفاع از ناموس و انسانیت بوده و درود به صرفش ولی چه ربطی به امر به معروف داره؟ چرا مصادره به مطلوب میکنید
ی نیست این رئیس بانک مرکزی رو خاموش کنه؟!؟!
آقای رئیس با کدام تخصیص ارز به متقاضی میخواهی جلوی بازار غیر رسمی را بگیری؟ فعلا بازار غیر رسمی ما در اصل دلار ۲۳۰۰۰ تومانی مصوب مجلس، دلار ۲۸۵۰۰ ادعایی شما، دلار ۳۰۰۰۰ تومانی مخبر هست و آنچه رسمیت دارد دلار ۵۲۰۰۰ تومانی هست
انتظار دلار صد هزار تومانی را باید داشت
"نصب در‌های حائل شیشه‌ای با توجه به حجم بالای تماس‌های مردمی با این شرکت و درخواست‌ها و انتقاد‌ها در مورد ممانعت از ورود آقایان به واگن بانوان اجرایی شد"
چطور شد که همه مردم سال ها است که انتقاد می کنند از گرانی ، کم فروشی ، تورم،ربا و انحصار و... هیچ توجهی ندارید ولی در اینجا به خواست مردم توجه می کنید ، همه می دانند که از گرانی و... مسئولین سیاسیو نظامی و... چقدر سود می برند و سفره های مردم کوچکتر می شود به امید روزی که مردم عملاً حق خودشان را از شما بگیرند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۲
دیگه یک اتفاق معمول است که تصمیمات خودشان را درخواست مردم اعلام کنند
ناشناس
| Iraq |
۱۳:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۲
درخواست مردم ، حجاب اختیاری ، راهپیمایی مسالمت آمیز و برگزاری رفراندوم است ،
چرا انجام نمی شود ؟؟؟؟؟؟؟
"آیت‌الله نوری همدانی: همانطور که «حجاب» اهمیت دارد «ربا» هم مورد توجه باشد"
سخن از دل ما می گویی ، ولی چون مسئولین نه گوش شنوا دارند و نه مقلد مراجع هستند و در هم مسلمان نیستند
هنوز برج میلاد و هتل اسپیناس پالاس را بابت مایا .. پلمپ نکردند!!؟
رمز ارز که ممنوع هست چطور مالیات بهش تعلق میگیره؟
پاسخ ها
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۲
الان به طور قانونی دارند ماینر وارد می کنند حرف از واردات ماینر با بازده بالا هست
قیمت گوشت مرغ برای مصرف کنندگان حداکثر ۷۳ هزار تومان با ‌شرط ثابت بودن قیمت نهاده‌ها در یک سال تعیین


مردم که نباید به این مسائل توجه کنند. مسئولین هم که توجه نمی کردند و اکنون هم بیشتر

پس تخت گاز بروید

گور بابای ملت که در این کشور بقول حضرات مجبور هستند

یعنی ز ن د گ ی کنند.
روح این شهید شاد باشه اما حالا فهمیدید چرا فقط خانمها رو امر به معروف میکنن؟ چون امر به معروف آقایون هزینه‌اش ممکنه خیلی زیاد باشه و بزرگواران اهل هزینه دادن نیستند.
پاسخ ها
رضا
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۳۲ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۲
اگر اراذل اوباش را کنترل می کردند و بعلت هزینه و ... آزادشان نمی کردند این شهید بزرگوار زنده بود.
حضرت آیت الله نوری همدانی دمتون گرم برای این اضهار نظر درستتون ولی اگه حکومت بخواد به ربا گیر بده باید در همه بانکها رو ی جا تخته کنه ...
اجاره کانکس هم سر به فلک کشید! / کار و زندگی در یک اتاقک 20 متری??????????????????????
یعنی راه دیگه اای برای ورود به واگن زنان نیست مثلا از در نمیتونن بیان داخل که دیوار حائل گذاشتین
خدا را شکر قطار پیشرفت قیمت ها همچنان از شتاب خوبی برخوردار است و شعار سال و کنترل تورم در حال تحقق !!!
کم کم به قول آقای روحانی نوبت پیاده روها هم می شود یعنی هر چه سختگیر تر شود اینجور مسائل مردم حساس تر می شوند و جرم بیشتر می شود دیگر این را باید قبول کنیم نمی شود برگشت به گذشته زن بیرون خانه نرود مدرسه دانشگاه نرود فقط کار فرهنی دینی ارشا که خود مردم رعایت کنند بهترین جای فرهنگ سیما و فیلم های سینمایی چون همین حالا مانتو جلو باز ها از بی روسری زننده تر است
خدمت آقای نوری همدانی باید گفت:
پیامبر اسلام (ص) فرمودند: یک درهم ربا معادل با هفتاد زنای با محارم است...حالا با بی حجابی برابر می دانید؟
درسته که نباید بازار را در اختیار تولیدات خارج قرار داد

اما اولا این موضوع باید همه جانبه باشد یعنی مشمول تمام کالاها باشد
ثانیا یک تعادل بین قیمت های داخل و خارج وجود داشته باشد

چرا یک خودرو باید ۵ برابر گرانتر از همان خودرو در کشورهای همسایه باشد

اولویت اول با تولید به شرط رعایت کیفیت یکسان و برابری قیمت با خارج است
اولویت دوم با سرمایه گذاری خارجی و تولید همان کالا توسط سرمایه گذار خارجی در داخل کشور است
اولویت سوم مونتاژ است
اولویت چهارم واردات است
یقیناً با انحصاری که در بازار خودرو بوجود آمده و با کیفیت بد خودرو داخلی که به قیمت جان مردم تمام شده و با این قیمت های سرسام آور و عجیب خودرو باید واردات خودرو آزاد شود تا وقتی که خودروساز داخلی کیفیت و قیمت خودش را اصلاح و درست کند

در چنین وضعیتی شما مطمئن باشید که هیچگاه خودرو داخلی اصلاح که نخواهد شد بلکه بدتر خواهد شد و دوستی افرادی مثل میرسلیم نسبت به خودرو داخلی دوستی خاله خرسه است
علت مخالفت بعضی ها با موضوع مترو نامشخص وغیرقابل درک است چون این طرح برای رفاه بانوان محترم است حتی اخیرا دربعضی ازکشورهای دیگرنیزقسمت زنان ومردان جدا شده است.
پاسخ ها
ناشناس
| Iraq |
۱۴:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۲
میشه اسم اون کشورها را بگید ؟

الصفا دروغ نگویید ، دوست ارزشی
دروغگو دشمن خداست
اینکه خانواده ۴ نفری ۴ تا ماشین داشته باشند ایراد ندارد ایراد زمانی بوجود می آید که کودکان ۲ ساله و ۴ ساله خانواده ۴ نفری هم صاحب ماشین باشند
مشکل بانک داری و ریا حل بشه ، مشکل اقتصادی هم تا حد زیادی حل میشه در نتیجه مشکل حجاب همه که بیشتر سیاسی و اقتصادی هست تا دینی حل خواهد شد.
سخن آیت‌الله نوری همدانی با طلا باید نوشت
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۲
نه عزیز جان ایران بشه اولین اقتصاد دنیا هم دلیلی نمیشه بر اجبار به حچاب و..
چرا همه چیز رو میخواید به نفع خودتن مصادره کنید؟ در جریان امر به معروف به شهادت رسیده به شهید غیرت معروف است.؟!!!!! طوری میگید هرکی ندونه فکر میکنه این بنده خدا رفته تذکر حجاب بده! نه عزیز شهادت ایشان ارتباطی با حجاب نداره ایشان یک مرد غیور بودن که برای دفاع از چند دختر در مقابل چند اوباش شهید شدند و هیچ ارتباطی با چیزی ک شما میگید نداره
توری وانمود می شود اگر مسی بدون روسری بیاید در خیابان دیگر اسلام از بین رفت
مردم دقت کنید اگرحجاب دراین کشور نباشد بعضی ها شغلشونو از دست میدن.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۳۳ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۲
تو نگران میزان اشتغال نباش. شغل های جدیدی در راه است.
حمید رضا جلوی مزاحمت دو تا اوباش رو می خواسته بگیره نه بسیجی بوده نه از این آمران حکومتی به معروف
مصادره به مطلوبش نکنید این جوان رو

خیلی ها هیچ اعتقادی به حجاب زوری ندارن ولی جلوی مزاحمت و دست درازی به ناموس مردم می ایستن
وا اسفا، وا اسفا!!
این بی حجابی دل و دماغ برای من نگذاشته. با دیدن بی حجاب دلم شدیدا می لرزه و تحریک میشم. برهنگی باعث فقر، خشکسالی، قحطی و فلاکت میشه. اگر حجاب رعایت بشه اقتصاد ما گل و بلبل خواهد شد و قطار پیشرفت ما مرزهای بینهایت را درخواهد نوردید.
ایشان را مصادره نکنید
شهدای جنگ ، شهدای ترور ، شهدای حرم ، شهدای سلامت ، شهدای امنیت ، شهدای غیرت ، کاش شهدای مبارزه با رانت ورانت خواری ،شهدای مبارزه با اختلاس ، شهدای مبارزه با دزدها و مسئولین فاسد و… هم داشتیم
چه کار بی ربط و هجوی است پرده زدن . واقعا این جماعت از چه کسانی مشاوره میگیرند . الان مثلا این تبلیغ حجاب است ؟ یا با این کار گناه و معصیت کم شد؟ مثلا ایستگاه بازار که مرد و زن بطور فشرده در راه پله ها و اسانسورها کنار هم هستند اتفاقی میافتد ؟ چرا پس اسانسور و پله ها را پرده نمی زنند ؟
هیچ میدونید که بی سروصدا از مجموع سه واگن در هر قطار که به خانوما اختصاص داده بودن، به دو واگن کاهش پیدا کرده؟!!
یعنی به بهانه حجاب چه ها که نمیکنند
دست از سر این مردم بردارید
بسته ویژه خبری
برچسب منتخب
# اسرائیل # توماج صالحی # انتخابات # روز دختر # نمایشگاه کتاب
آخرین اخبار
وب گردی